مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 20:252023-02-11اقتصادي

فجر44| افتتاح و کلنگ زنی بیش از 480 میلیارد ریال طرح در زرند و کوهبنان


همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چندین طرح کشاورزی خدماتی، عمرانی و تولیدی در شهرستان های زرند و کوهبنان افتتاح و کلنگ زنی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با سرمایه گذاری بالغ بر 460 میلیارد ریال 5 طرح مختلف تولیدی، دامپروری، ورزشی و کشاورزی در شهرستان زرند افتتاح و کلنگ زنی شد.

  به گفته سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند این طرح ها در قالب افتتاح یک واحد پرورش مرغ گوشتی10 هزار قطعه ای با اعتبار 14 میلیارد ریال و اشتغالزایی 3 نفر مستقیم، افتتاح کشتارگاه بلدرچین با اعتبار 50 میلیارد ریال و اشتغال 45 نفر، آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه آسفالت 120 تنی و تاسیسات ماسه شویی 80 تنی شهرداری زرند با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال و افتتاح اولین باشگاه کشتی دانش آموزی شهید ابراهیم هادی با هزینه 500 میلیون ریال بودند.

همچنین امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، فرماندار شهرستان، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان ضمن عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدای بخش طغرالجرد، چندین طرح در این بخش افتتاح و کلنگ زنی شد.

این طرح ها شامل افتتاح فاز اول کانال انتقال آب های سطحی دهستان جور با اعتبار 900 میلیون تومان، کلنگ زنی عملیات حفر چاه آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| افتتاح و کلنگ زنی بیش از 480 میلیارد ریال طرح در زرند و کوهبنان

فجر44| افتتاح و کلنگ زنی بیش از 480 میلیارد ریال طرح در زرند و کوهبنان